long tim no see

HEEEj, nu har jag inte uppdaterat på väldigt länge så nu har ni väl tröttnat och börja läsa elin klings modeblogg eller nått i stället!! Kom tillbaka! Jag sska skiva lite ad som har hänt: Denna vecka har jag gått på bio med olivia och theo, vi såg shutter island i cannes och den vr jättebra tycker jag! sen i tisdags började det en ny tjej på franskan, johnna från sverige :) så vi käka lunch och en på kvällen åkte hon jag och Alana till nice och träffade en annan svensk tjej som bor där :) idag åkte jag och johanna in till nice och åt lunch med karin (svensken som bor i nic) och imorrn ska vi fört på förfest på residencet på hennes skola och sen vidare ut i "old town" i nice. sen på lördag ska jag och alla danskar och norskar ut i cannes.

Nu har det varit fint väder i n vecka så jag hoppas det fortsätter såhär!

usch jag lter skit tråkig när jag skriver men aja... vi fick p-böter idag i nice hehehe, bara väntade på det.. m4n vi gjorde en asfin fickparkering iaf! :)

om 6 veckor kommer jag hem......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Puss

Kommentarer
Postat av: elvira

TACK, DU LEVER!!! :D:D:D:D

2010-03-18 @ 17:35:01
Postat av: L

Keep it up...keep on walking

2010-03-19 @ 08:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0