lugna gatan helt enkelt

Det har inte hänt så mycket dde senaste dagarna, därför har jag inte skrivit... Fick nyss veta att rosie har blivit jättesjuk och åkt hem till england (min enda vän änsålänge, lyckat!!) Idag och igår har jag mest varit hemma och tagit det lugnt, fick lite hemarbete på franskan i tisdags som jag kämpar med (je suis á france!) Ikväll ska jag vara barnvakt åt annaelise och christian och annelises vän Alex. 99 % säker på att dom kommer bråka över maten och att dom inte kommer att lägga sig 21.30.... Helgen har jag ledigt men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. ska försöka hitta en buss som går nära här, vi får se hur det går. Just nu sitter jag i trädgården och  pluggar lite och skriver lite här hehe, jag har ansvaret för hunden men jag vette fan var han är, eftersom tomten är stor som en mindre skog.... imorrn är det franska iaf, och på söndag ska jag nog till svenska kyrkan... förhoppningsvis!

Det får faktiskt duga nu mamma! Som sagt har det ju inte hänt så mycket.

au revoir

Kommentarer
Postat av: LINDA

Mamma?? Men jag då som kollar om du uppdaterat bloggen!! Nu är jag iaf nöjd!!



>Trivs du då runken, trivs du då???



Kram kram

2010-01-21 @ 16:36:59
Postat av: mamma

Nu är jag nöjd.Var snäll mot barnen ikväll

kram kram

2010-01-21 @ 18:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0