Frankrikes Saltarö

Haha ja det är lite som frankrikes saltarö som du sa sara, fast här kan man liksom inte ring till dig, pappa, veronica eller stefan om man är fast i vägskälet..... höhö. Men jag funderar på att skaffa en scooter, det skulle vara grymt nice. Har pratat med mamma om det och hon tyckte att det var en bra ide :) Ska höra lite med sheila i veckan. Nästa helg och veckan därefter kommer jag iaf ha bil så då blir det ju inga problem. Sen har jag skrivit brev till mormor och morfar som jag inte har postat... Annars är det House som gälleroch jag måste säga Linda att säsong 2 blir ättre och bättre... ;) men jag tog bara med två säsonger dum som jag är! Mamma sa idag att hon ska skicka ner "sommaren med göran" och lakrits! <3 TACK! Och tydligen har lisa skickat ner lite tidningar som nog kommer i veckan, tack Lisa! Vad snälla ni är, jag blir otroligt glad! Dessutom kommer det ner en till svensk tjej i veckan och hon frågadeom jag saknade nått från sverige så hon ska ta md löööösgodig :D hehehehe

Idag har jag verkligen inte gjort nånting, passat på baby-valpen, försökt plugga men det går sjukt segt. Jag och kajsa har bestämt franska-plugg-skype-dejt imorron :D Det blir nog kul och nyttigt för oss båda. Kom just på att jag har glömt att bekräfta det... om du läser detta kajsa så är det on hehe!

Igår tog jag bussen ner till tågstationen (jag känner mig som en som verkligen bor här när jag åker buss!) och där mötte jag upp Emmie och Julia som hade bil och vi åkte till Cecilie som inte bodde så långt därifrån. Hon hade som sagt fyllt år. Det var trevligt att hänga med lite tjejer, och ju mer alla drack (de andra skulle nämlingen vidare till Cannes sen, jag var tvungen å åka hem, buuummer... för jag hade hundarna.) ju mer blev samtalen på en härlig blandning av svenska/danska/norska/engelska/franska haha. Det var trevliga tjejer, alla var danskar förutom cecilie som är norsk. det bästa med alla (?)man träffar här är att alla ska stanna till sommarn som jag :)

Alla var helt galna med sina kameror så jag tog inte ens fram min.. :p

puss på er, om två veckor är det alla hjärtans dag och snart där efter fyller Frida år!
Au revoir!


Kommentarer
Postat av: L

Vi ska oxå skicka saker till dig...skickar dr house säsong 3+4! Gött va!! Vad vill du har för godis av oss??? Kram

2010-01-31 @ 20:39:50
Postat av: mamma

Börja redan idag och forska efter scooter, du vet, allt tar längre tid än man tror. Hyr en scooter några dagar så du känner att det är ok, så kan du köpa en med gott samvete. Det är du värd.

Har postat stort brev yill dig. Puss Puss

2010-02-01 @ 10:24:25
Postat av: Anonym

2010-02-01 @ 10:32:50
Postat av: sofie

lakroits och persikor! puss!

2010-02-01 @ 11:45:46
Postat av: Kajsa

Jag älskar House!!! Jag och alex är på säsong sex tror jag det är, den som visas i usa nu. waah, så vi får prata om house på franska sen ;)

Bisous! <3

2010-02-01 @ 14:08:22
Postat av: sofie

J'aime House, C'est trés bien!! Je n'aime pas le morte de la MRI! hihi

2010-02-01 @ 21:49:16
Postat av: Lollo

Vad hände med godiset "Lille Jan"?



Hoppas du har det bra! Jag pratar om Saltarö varje dag, Johan börjar tröttna lite nu...

2010-02-02 @ 18:08:27
URL: http://lollovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0