Det är sjukt svårt att komma på bra rubriker

Som mamma sa är det ett bra tecken att jag inte bloggar för då händer det lite roligare saker än att häcka vid datorn hehe... Helgen har varit rolig :)

Fredag: mcdonalds med ungarna (obligatoriskt för vrje land man är i..)och var sen barnvakt resten av kvällen.

lördag gick jag upp till laura vid 10 och skulle träffa colum som är hennes mans brorson från Irland, han var trevlig och vi hade trevligt i Nice hela dagen tills vi tog tåget hem och blev hämtade av Laura vid tågstationen. sen kom Olivia och hämtade mig och så åkte vi hem till henne i Valbonne och åt middag och sen pkte vi till hennes Collage i Cannes och träffade lite latino brudar och en ful version av chuck bass från usa. sen åkte vi till Palm Beach och lite senare drog vi vidare till Bâoli, båda ställena va ganska så flashiga! men det var kul att komma ut :D

Söndag vaknade jag hos olivia och va där och kolla lite på film och sen åkte jg hem var hemma typ 30 min innan jag åkte till Åsa som bor i vence på sunday lunch med henne pheobe och dreas nya Au Pair Sara. Sen gick jag och sara till Vence och fikade och sen åkte jag hem.

Idag har jag haft bilen! Gick upp kl 6 för att skjutsa famiöjen till flygplatsen och sen kl 10 åkte jag ner till Cganes sur mer och hämtade Annie och vi tog en daytrip till Grasse och gick på guidad tur på parfymmuseet och fick se exakt hur man gör parfym det var jätteintressant!! sen åkte vi till Vence och fikade crêpes och varm choklad! sen skjutsade jag hem henne till gattiére och när jag åkte hem läng seen krokiga och smala bergsvägen så kollade man ut över dalen och säg typ hur långt som helst med alla ljusen osv och det var fan det coolaste och finaste jag har sett sen jag kom hit.

oj det vart mycket

jag saknar er där hemma det börjar bli länge sen nu... men jag har en paket från min stora syster att se fram emot denna vecka :D puss.

Kommentarer
Postat av: Emelie

JAHA men daten?! du sa att ni hade trevligt?! var han snygg?! ska ni träffas igen?! hallåååååå ;p

2010-02-08 @ 23:30:08
Postat av: mamma

Skönt att du har bil denna vecka, glöm inte hundarna.Skönt att du har träffat nya vänner,att slå klackarn i taket med.Skönt att familjen är snäll mot dig.

Skönt att du slipper svenska kalla snöiga vintern.

INTE SKÖNT att du är långt borta, lääääängtar efer dig

PUSS

2010-02-09 @ 11:48:19
Postat av: L

Skönt att mamma har hakat upp sig, nääälllååå ;-)

2010-02-09 @ 17:23:08
Postat av: Anonym

mamma hakar aldrig upp sig!

jag ska oxå skicka paket till dig, men vad står på önskelistan?

2010-02-09 @ 19:09:17
Postat av: Lollo

Ja, har du någon önskelista? Jag kanske ska skicka lite snö? ...

2010-02-10 @ 10:26:56
URL: http://lollovic.blogg.se/
Postat av: sofie

önselista: svenska filmer. Puss på er!!

2010-02-10 @ 11:15:16
Postat av: Paps

Härligt med snö. Det är dynamiken i vädret som ger upplevelsen. Man njuter mer av sommaren om vintern har varit hård och i minnet stannar ofta det extrema mer än mittimellanväder.



DET MAN INTE DÖR AV, STÄRKS MAN AV!!



Puss Paps

2010-02-16 @ 10:38:10
URL: http://tystaspar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0