Swedish meatballs

Jag kände mig så dum när Sheila började fråga massa om köttbullar och hur de brukar serveras och och man har nån sås till, och vad man har i osv. Det slutade ju med att jag var tvungen att erkänna att "svenska köttbullar" är värsta slapp maten  som man ger ungarna när man inte orkar laga "riktig mat"... "yes we usually eat it with ketchup..." Och det skulle typ vara Sveriges specialite..? Aa familjen kom hem från Geneve i efm och jag har varit själv sen i fredags, skönt! Fast nästa helg är dom hemma vilket också är skönt för då är jag helt ledig!

Denna helg har jag mest vart hemma. Jag och Olivia hade filmkväll här i lördags efter att ha varit i Nice och shoppat lite och kollat på karnevalen. Sen i söndags åkte jag hem till Annie och kollade på Dirty Dancing! En till uppsida när familjen är borta är att jag har bil! men jag pratade med pappa om det och han tycker att jag ska köpa en egen bil, och det skulle vara sjukt nice.

Veckornaa börjaar gå fort nu... 6 veckor på torsdag! och om 10 veckor åkter jag hem på visit!
Jag fick inbjudan till Adrians dop, tack så mycket jag älskar kortet på honom!

le ecole demain....! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

men riktiga köttbullar är ju inte precis nått man slänger fram..! haha hur går det med annalise och de svenska orden?

jag som tänkte skicka ner dirty dancing till dig, tur att jag itne gjorde de då :)

2010-02-16 @ 08:05:10
Postat av: Paps

2010-02-16 @ 10:26:53
Postat av: Paps

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke. Pengar ska rulla och det är viktigare att se till att lönsamheten på investerat kapital än att spara för en osäker framtid.



Kör hårt, kolla med Kri om det inte står någon dammig Ferrari som behöver motioneras av någon passande chaufför (cést francai)

2010-02-16 @ 10:30:55
URL: http://tystaspar.se
Postat av: Anonym

på blogg-frontet intet nytt,

även om du har fått massa roligare saker att göra betyder det inte att vi andra har fått det som räknar med att läsa dina (uppdaterade) blogginlägg..



ps

//det är så kallt att SL har typ lagt ner totalt och säger att alla ska stanna hemma och jag fick en invitation om en group som hette, skulle SJ/SL skött tågtrafiken under andra världskriget skulle inte ens förintelsen kunnat ägt rum//

2010-02-22 @ 17:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0