feel the rain on your skin, no one else can feel it for you!

ja det är helknasigt med snö här, tydligen värtsa snöfallet på 20 år, men idag var det 12 plus så det smälter snabbt, imorrn är det nog borta ! :P

Pratade mycket med mamma idag! Det var kul, men jag tycker att alla ska vara lite mer på skype hallåååå!

familjen var hemma i två dar från Paris och är nu i Geneve. Så skönt att ha huset för sig själv, jag älskar det här huset! Imorrn ska jag och olivia till Nice tror jag och sen ha filmkväll här. Nästa helg är jag ledig så då kanske vi ska ut igen :) På söndag är det ju alla hjärtans dag... Åh jag tycker faktikst om alla hjärtans dag haha även fast alla är så fast på att det är kunsumtions påhitt från usa.. Jag gillar när jag ella och elvira åt middag på pizza express (som var mysigare än det låter!) och förra året när jag blev överraskad av angelica och stefan hos robert med middag och bio! Jag tror att jag ska tillbringa söndagen på pannkaks kalas i Gattiére hos Annie.

just nu tar jag det lugnt och kollar på the Hills, men  jag ska nog kolla på sommaren med göran igen ;) Och sen måste jag komma på 10 svenska ord till på måndag som jag ska ge till annelise i läxa så ska hon ge mig 10 ord på franska, just nu är jag och annelise bra kompisar, hon tycker det är kul att ha "sleep over" i min säng varje kväll (innan jag kör ut henne hehe) Hon är så rolig när hon läser svenska och vill lära sig, så jag säger en mening och sen skrattar jag ihjäl mig när hon säger den och ska stava den! Jag skulle lära henne "du är dum" (hehe) och hon skrev "du arrred doum" haha! sweetheart!

Usch  jag saknar frida och linda! skype så snart som möjligt!

puss!

Kommentarer
Postat av: E

Glöm inte chokladfondue, det tillhör traditionen <3

glad alla hjärtans dag!

2010-02-14 @ 09:35:59
Postat av: mamma

Ta öga, öra, kär, köpa, älskling mm. Annelise är väl inte van vid " prickar" ovan bokstäverna , dessutom är de svåra att uttala, du får säkert ett gott skratt!

Kram på "Alla hjärtans dag"

2010-02-14 @ 12:50:03
Postat av: Lollo

Jag har inte fått några geléhjärtan idag :(

2010-02-14 @ 16:26:53
URL: http://lollovic.blogg.se/
Postat av: sara

hjärtlig alla hjärtans dag!

2010-02-14 @ 20:44:52
Postat av: Paps

Du kollar väl på The Hills med dubbad franska och frank text. Kolla avsnitt av serier du redan sett så kommer du att lära dig massor. Pulliluss

2010-02-16 @ 10:34:28
URL: http://tystaspar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0