Blinddate

Hej! idag ska jag till ISN (international school of nice) och var med på repet, egentligen behövs jag inte men jag åker dit ändå hehe, dom ska ha genomdrag med kostym idag :) Jag behöver verkligen shoppa, hade halvt planerat att göra det på lördag men nu får vi se hur det blir med det eftersom jag tydligen har en blinddate med en irländare på lördag haha. Det är Robert (Franscesco´s pappa, som är från irland, södra som tur är pga accenten) typ brorson som ska stanna över helgen och då tyckte Laura (som är Fs mamma, och italienska!) att det va en jättebra ide att vi träffades och åkte nånstans på lördan eftersom han också är 19. hoppas hoppas hoppas att han är OK. och snygg. haha ;) annars är det inte mycket planerat, vi ska till Åsa och Pheobe (stavas?) på söndag och äta lunch och då lär jag ju träffa Sara, deras nya svenka au pair. Som btw kommer idag med samma plan som jag kom med för exakt 4 veckor sen!


Vi lekte med min kamera


är int han sjukt söt? lägg till engelska och italienska på det.... och hela tiden, vad man än säger: "but why?"


it's just another yellow lemontree



Vi lekte en lek  som gick ut på att jag gick upp för trappan och räknade till 5. ja, det var allt. Franscesco som hitta på leken.... efter att han hade dissat björnen sover så hårt :(

hejdå!




Kommentarer
Postat av: Linda

I am sitting here in the boring room....kolla hemnet...vårat hus ligger ute där.Kram

2010-02-04 @ 12:34:25
Postat av: mamma

Lemon ser nice ut,här har vi istappar vid husknuten.

Snart är det Alla hjärtans dag, då kanske det kommer paket !!!!!

Kram kram kram



2010-02-04 @ 13:07:45
Postat av: Elvira

Kan du fixa dejt med franscesco till mig när jag kommer ner?

2010-02-04 @ 21:23:19
Postat av: Lollo

Är du inte i Frankrike? Varför pratar barnet italienska? :)

2010-02-05 @ 09:33:14
Postat av: sofie

Man kan säga att det är ganska internationellt här på rivieran..... har hittils träffat svenskAR, NORSKAR, DANSKAR, italenare, irländare, engelsmän, amerikaner, canada-folk (...?) tyskar och fransmän :)

2010-02-05 @ 14:37:54
Postat av: Paps

Hoppas dejten blev bra. Idag var vi och såg Luftslottet. Puss Paps

2010-02-07 @ 00:09:22
Postat av: Anonym

om du vill ha några bloggläsare måste du börja uppdatera oftare!

2010-02-08 @ 14:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0