Holidays

Hej, idag har varit en seg dag och jag har längtat hem till Sverige och mitt hus. Jag har städat i typ 5 timmar (the glamourous life of the au pair.....) för familjen kom hem från sin semester i Lugano idag så jag var tvungen i fixa ALLT. Jag har alltså låsats att jag verkligen har bott i huset sedan i måndags när jag kom hem från Italien :D Så, eftersom jag bor i typ det najsaste huset så bestämde jag mig för att ha Grillkväll, det var jättetrevligt, det var jag Alana och johanna från min franska, Jonathan och cecilie och Olivia. Det blev ganska stökigt så dagen efter fick jag och olivia lära oss husmorrsknep så som hur man får bort stearin från duken och hur man limmar ihop en stol....

Iallafall, om tre veckor kommer jag hem people! Så boka en dejt med mig under valboorgs helgen!! Jag vill verkligen träffa alla, jag saknar er!

Kommentarer
Postat av: L

Ska bli så kul att ses då!!

Hålla i fina Adrian på dopet, bra att du städar så du/ni

orkar hålla honom han är ganska tung :-)

2010-04-09 @ 08:58:28
Postat av: mamma

längtar efter valborg och dig ,hur gick det med stolen, var det en dyrgrip? kram

2010-04-12 @ 16:30:16
Postat av: L

Mamma har lärt sig det nya sättet att kommentera... hi hi hih ih i hi h i hi h ih i hi h

2010-04-12 @ 17:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0